ur so gay and you don't even like boy's

Hej bloggen!
är jättetrött efter denna veckan! fullt med plugg & prov.
inte kul! men som sagt, vill man ha bra betyg så ska man kämpa för det!
hade svenska prov idag och det gick väl bra, hoppas jag. eller det kändes som det.. det var prov om satsdelarna, ni vet predikat, subjekt osv.. rätt så enkelt om man kan dom då ;)
är hos min pappa nu, sitter som vanligt framför datorn och gör ingenting. ska se om han vill spela kort snart! haha ''spela kort'' nej men jag älskar kortspel, gör inte ni? det är en av mina bästa vänner! :D
haha,
ska lyssna lite mer på musik sen spela kort tror jag, sen blir det att kolla på vampire diaries på tv6 kl 20.00 kollar ni på den? jag tycker självklart att Damon är snyggast! men nu har jag missat typ 3-4 avsnitt, så jag vet inte vad som har hänt :(
ajja,
ni får ha en fortsatt rolig fredag, så hörs vi senare eller imorgooooooon !
/ frida
well, hello there.. how u doin? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0