Vem vinner melodifestivalen?

Den som jag hoppas vinner är Danny, swingfly eller the moniker tror även att eric saade har en chans att vinna också, men jag tyckte faktiskt inte den låten var så bra som jag hade förväntat mig av han, men bara för det är typiskt sån låt som går långt. jag gillar också nicke borg tyckte den låten var väldigt bra, jag är en sån som gillar all musik typ! de flesta av mina vänner kan tycka jag är helt dum när jag säger någon typ helt random låt är bra, haha. men ja.. dom som jag inte vill ska vidare är linda bengtzin, dom som sjöng king of moonlight(kommer inte ihåg vad dom hette), brolle eller sara varga, jag gillar hennes låt jag tycker den är jättefin! men den kommer absolut inte komma långt i eurovision! nu undrar jag vem ni tror vinner? eller vem ni hoppas vinner! :D / frida

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; dagens gåta är uppe , kikain och kolla om du hade rätt :D

2011-03-12 @ 23:15:18
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0