with or without you

jag är ju som sagt med och tävlar på klaras blogg om att bli veckans blogg, så rösta på mig(nr 14!)


hej iallafall! klockan är nu två på natten, haha inget liv eller? nä men jo.
idag eller a i fredags, så kom angelica till sin pappa, äntligen! först kom hon hem till mig
och så satt vi i vardagsrummet och lyssnade på musik sen åt vi tacos och gick in till mitt rum och snacka och lyssna på musik, härliiigt !
sen gick vi ut med hennes hund sotis, skitsöt !
efter det gick vi hem till henne och kollade på solsidan och sen kollade vi på bigbrother,  hur kul som helst-skulle det vart ifall roza & nicky åkte ut, klarar inte av dom! haha ja, sen drog jag mig hemåt och nu sitter jag här och ugglar.. är inte ens trött, men ska tvinga mig till sängs snart! imorgon ska jag träffa bästisfestis igen ! (angelica)
hennes blogg kan ni läsa om ni trycker på länken under, ja..LÄNKAR :D
godnatttttt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0