äntligen har jag fått köpt min avslutningsklänning!

Var i frölunda förut med greta och skulle leta efter en klänning till avslutningen och efter att vi hade gått runt i lite affärer så hittade jag min fina klänning! den är skit snygg! men jag kommer inte lägga upp en bild på den förrens efter skolavslutningen eller kanske dagen innan..? hehe ;)

efter det tog vi bussen till åby och var ute en stund med gretas lillebror, han är sjuuukt rolig! och sen kom kalle så satt vi och snackade och sen när det blev för kallt(det var rena stormen ute..!) så tog jag bussen hem och skulle rensa ut alla kläder ur min byrå för imorgon ska jag få en garderob..! :D det är en sån med spegeldörr eller vad det heter. Grymt! ;) så nu ska jag fortsätta plocka undan mina saker som ligger på byrån och sen ska jag sova

haha jag är så otroligt korkad ibland..
jag och några tjejer ifrån min klass ska få kompesion(det är när man har fått göra någonting extra t.ex varit i skolan och hjälpt till på öppet hus som vi gjorde fast även dagen efter så får man kompesion någon annan dag och börja senare eller sluta tidigare) på morgonen en timme senare än när vi börjar eller 45 minuter var det då.. men jag vill komma när vi börjar som vanligt ändå(klockan 9) för jag måste prata med min mentor om en sak på klassrådet och så.. haha kalla mig dum men ibland måste man ju offra sovmorgonar om det är någonting viktigt man måste göra.. och sen orkar jag inte vara hemma senare ändå utan jag vill vara i skolan så mycket som möjligt nu innan vi ska ha sommarlov haha! skolnörd








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0