Är Gurkan rasist..?

En sak jag börjar störa mig mycket på med Gurkan är att han är riktigt falsk. Han går och klagar på att Martin och Peter är falska, bla för att när Gry frågade Peter och Martin i söndagens live sändning vem dom kommer sakna mest i huset och då svarade Peter att han kommer sakna Martin, Simon och Sara mest och Martin svarade likadan fast Peter då.. men om Gry hade frågat Gurkan vem han helst hade velat ha kvar i huset så kan jag lova att han hade sagt Chrille och Katerina! Och inte bara för det, men han går runt och snackar skit om allt och alla HELA TIDEN. Otroligt irriterande, hatar folk som snackar skit det är så jävla omoget och ändå så är han med folket han snackar skit om sen, hur äkta är det då? okej fine! Det är ett spel, men snälla? gör dig inte dummare än vad du redan är.. Och jag blev sjukt irriterad när jag tittade på Big brother igår och jag satt och kollade på när Gurkan och katerina(tror jag det var..?) stod och pratade med varandra och Chrille är inne i huset och festar med Martin och Peter. Och Gurkan öppnar sin käft och säger typ: ''fan va dålig stil av Chrille han står och festar med Martin och Peter, han säger själv att han inte gillar dom och nu står han och festar med dom, det är bara för han är svensk som han gör det''. Hur fan låter inte det? Det kanske inte är världens rasism men lite kan jag tycka, vafan har det med saken att göra om man är svensk eller inte? det har la hur man är som person att göra eller..? Och det roliga är ju att han säger imot sig själv! han gör ju exakt likadant ju? ena sekunden sitter han med Chrille i bikten och snackar skit om alla andra sekunden går han ut och skrattar och har kul med dom, dubbelmoral kallas det.. Precis som katerina, hon är också en sån som har en jääävla dubbelmoral, hon säger ju imot sig själv hela tiden!? Hon säger att hon är kristen hit och dit, jaha men brukar kristna klä av sig halvnakna i bara stringtrosor och BH och dansa som en strippa..? det visste inte jag. och sen får man väl aldrig missbruka guds namn och det gör hon ju hela tiden! eller har jag fel..? I varje mening säger hon ''..ja svär på gud''
Ajja! nog om det! Min favorit i BigBrother är iaf Simon och Martin fast mest Simon, för han är den som är den mest ärligaste och godhjärtade människan i huset! snällare människa får man ju leta efter eller?! Hoppas att han och Martin står i final och att Simon vinner hela skiten!! fyfan säger jag bara.. om Gurkan eller Katerina vinner, usch!! Vem är eran favorti i bb-huset? :D



Kommentarer
Postat av: ...

Du bara för att man är kristen så betyder inte det att du inte får dansa i string, eller i bh, eller hur?!!!

2011-05-04 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0