är i skolan. :)

Hej på er!
sitter just nu i skolan och har SA-media. Det är så sjukt tråkigt!! men man får väl stå ut tills klockan fyra! -.-
men vi har ju skolans snällaste lärare så det är ju inte så tråkigt ändå, + att jag nigah och emelie sitter helt själva i grupprummet med datorerna och snackar och gör klart en ''skoltidning'' så det är ju lite kul ändå och att vi kan samtidigt vara inne på facebook osv..;)

igår var jag ju med min mentor inne i stan! vi träffades på linnéplatsen och gick sedan till ett café på haga och åt världens största kanelbulle! Eller världens största vet jag ju inte men det var den största jag någonsin sätt iaf! :P fast vi köpte ju såklart bara en och delade på sedan var jag mätt resten av dagen haha! :D efter det gick vi runt en liten stund i slottskogen och sen tog jag bussen hem eller jag gick aldrig hem för jag gick direkt och mötte upp hanna så gick vi på en liten promenad..hehe. sen gick jag till aktiviteten och träffade greta och sen gick vi hem till henne och satt vid datorn och sen tog jag bussen hem, kollade på bigbrother och gick sen o la mig så jag hann inte blogga igår.

Men nu kör jag igång igen, haha! :P
efter median ska jag hem en stund och ta något att äta sen tar jag bussen till greta och så ska vi vara med varandra tills klockan sex och sen ska vi träffa jacque så ska vi gå på gym! härligt! sen kanske vi solar med..? får se! man får ju passa på nu när man har FRIKORT till sportlife ;)

Madde fick ju lämna bigbrother igår, tyckte det var bra för hon gör ju ingenting i huset, bara sitter och typ skrattar till ibland hahah. men annars då, vem ville ni skulle lämna huset igår kväll?

Bloggar mer ikväll om JAG HINNER!



hahahahaha ja dör ! kan ni fatta att jag såg ut såhär i 6an! o de va bara för typ 2 år sen..? åh herregud, tur att jag förändrats sen då..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0