as mätt!

hej på er !

har nästan precis kommit hem efter att varit ute och fyfan va det regnade!!
jävlar vad blöt ja blev haha, såg ut som jag vart och badat.
aja, jag var ju med alexandra och jossan i aktiviteten idag på sån ''ungdomsmässa'' och där var vi i två-tre timmar typ..?
sen gick vi till mcdonalds och åt sedan satt vi där i typ två timmar kanske ? haha. kändes som det iaf. där satt vi även med daniel och dorent. sen gick vi ut i regnet för vi skulle till bussen och det gick ju sådär, vi fick springa skit långt(kändes det som) haha och vi blev helt pisseblöta!! usch! sen åkte vi hem och nu sitter jag vid datorn och lyssnar just nu på Lady Gaga - Judas.. skit bra låt! :D

Är det någon som kollar på Eurovision song contest..? jag orkar inte sätta på tvn och titta så får fråga mina vänner på måndag och vem det är som vann och så!

På ungdomsmässan fick dom första 100 som kom dit en ''goodiebag''. Det var ingenting speciellt i, men något vart det ju! ;)


det som fanns i goodiebagen var en vatten flaska, ett nyckelband..?(vilket jag aldrig använder/kommer använda) och fyra st frikort på sportlife! ;)

på frikorten har man bla gratis tillgång till solariet(!) och massage!? - självklart ska jag ha det och sola solarium!! :D


dagens outfit btw :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0