dåligt humör..

Hej!
förlåt för sämst uppdatering, men mitt humör har inte varit på topp idag eftersom det har typ hänt en grej så har inte alls haft någon lust att blogga, har haft en stor klump i magen idag skit jobbigt.. och jag har knappt haft någon lust till att skratta eller så..(fasten jag var med greta och jacqueline förut) men ville bara lägga upp ett snabbt inlägg så det inte blir helt tomt iaf..! men ska hitta på någonting nu så vi hörs imorgon om jag hinner.
Imorgon efter skolan typ så ska jag åka till Mentor Sverige - en mentor sak, ni som följt min blogg länge kommer säkert ihåg att jag har skrivit att jag ska iväg och träffa min mentor? iaf, jag ska få en ny mentor eftersom min förra mentor har flyttat till gotland så då kommer vi ju inte att träffas så mycket, så därför tyckte vi att det var bättre att jag fick en ny mentor istället.. så jag har ju gått igenom detta en gång innan så jag vet ju lite om ''mentorskapet'' hon heter iaf Johanna! ska bli kul att få träffa henne, men lite pirrigt!
aja, ha det så bra, nu ska jag ta bort tankarna på det som stört mig idag, så får jag hoppas att jag blir på bättre humör imon! :/


/ frida




haha, nä fyfan detta är en bild från 6an då det var ''fjortis-tiden'' hahaha!

Kommentarer
Postat av: du vet jaa ...

förlååååt förlåååt, du ska bara veta hur ont ja har i magen pågrund utav de. förlååt visste verkligen ite de var farligt .. förlt .. älskar dig fridus ♥

hoppas du kan förlåt o fortsätta älska mig tillbaks? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-05-11 @ 21:33:18
Postat av: jossan

sv: braaaaaaaaaa sweeetie ♥

2011-05-11 @ 22:25:02
URL: http://whogivesafuuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0