Filmtips!




Tänkte tipsa om en väldigt bra film som jag och min syster såg nyss. Den heter ''Vägen ut'' och handlar om en man som jobbar som skådespelare men bestämmer sig för att säga upp sig på sitt jobb och begär om ett nytt jobb som han får som vikarie på ett fängelse. Men en utav anledningarna till att börja där var för att få fångarna att vara med i en pjäs som han själv gjort. Så i filmen får man se frångarnas liv på fängelset. Det är lite våld i filmen, drama och lite komedi! Filmen var ialla fall skit bra!! Jag rekomenderar verkligen att ni ser den! :D



Hittade ingen trailer så kunde inte lägga ut det men en sak: NI MÅSTE SE DEN!

Kommentarer
Postat av: josssä

de var ju den jag började se när du sov över hos mig, och sedan somna jaa , vill se den <3 :(

2011-05-04 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0