helt dött här hemma typ..

godmorgon på er!
sitter just nu ensam i vardagsrummet med datorn i knät och lyssnar på musik och chekar runt på internet.
jasmine är typ i köket och gör något, hennes bror är i sitt rum och pappa och anneli(jasmine och oscars mamma) sover fortfarande? eller jag hör iaf hur min pappa snarkar till ibland HAHA. så det är helt dött här hemma just nu..
senare idag ska vi till min faster för min kusin Liam fyller 9/10 år!
får ta reda på den rätta åldern senare..! pinsamt
uppdaterar lite senare när ja kommit hem eller något inlägg innan det kanske? eller så skriver jag mer imorgon, får se hur det blir och ifall jag har något kul att skriva/lägga ut! :D



arkiv bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0