hemma hos jossan..

Sitter hemma hos jossan just nu. Ska äta här och sen vid typ fem i fem ska vi tillbaks till skolan igen, då vi ska jobba på öppet hus!
Igår var jag ju med greta och jacqueline. och meningen var ju att vi skulle gymma.. men tack vare JACQUELINE så kunde vi inte det bara för hon missförstod oss när vi sa att vi var i mölndal centrum vid sportlife så gick hon till åby simhall ist..? hur tänker den nöten -.- iaf, så jag och greta gick till åby istället och dit kom jacqe så satt vi där och snacka och hade kul sen tog jag bussen hem för det blåste as mycket och var svin kallt ute! saknar värmen..:(
Ajja, har ingeting mer att skriva just nu så vi hörs imorgon antagligen om jag har att lust att blogga eller så..! ;)
/friday

Kommentarer
Postat av: ....

Du knip igen

2011-05-18 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0