i just can't get enough

hallååååå !

har precis ätit kyckling och vitlöksbröd med familjen, skit gott :D
det är våran ''tradition'' varje fredag när mina systrar kommer hit till mamma fast vi åt tacos igår istället så då flyttade vi fram traditionen en dag senare haha..

Jag var ju i frölunda torg med angelica förut!
jag skulle egentligen köpa två par byxor fast jag ångrade mig och köpte istället ett rosa linne och ett par svarta leggins(det behövs verkligen! haha:P). efter att jag handlat kläderna så gick vi till espresso house(eller EXpresso house som jag alltid säger) och fikade! det var ju mysigt :)

sen tog jag bussen hem och kollade på en film med mamma och magnus vet inte vad den heter men kan ta reda på det senare så kan jag ju tipsa er om den och kanske lägga upp trailer på den om jag hittar..? ja, det finns inte så mycket mer att skriva så ska gå ut och titta klart på filmen nu kanske om jag orkar eller så sitter jag framför datorn o slappar istället! ;)






fina angelica!!



från gina tricot



från bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0