Idag!

idag vaknade jag upp hos pappa! haha, såklart så sov jag där igår då.
sen tog jag bussen kvart i ett till åby och träffade greta och så var vi ute i en timme typ..? sen åkte jag hem för jag skulle äta och så, sen tog jag bussen till åby igen och var med greta och pontus en stund sen åkte jag med greta och hennes pappa och köpte skor till henne, jätte söta! haha. sen skjutsade han hem oss till mig så kollade vi på ''A death at a funeral'' grymt rolig film, den rekomenderas! :D
sen gick vi ut och väntade på att hennes pappa skulle komma och hämta henne och då stod vi o väntade i typ en halv timme, sen kom han! och under tiden hade vi roligt haha :)



Dagens outfit.
skor - Skopunkten, Jeans - Cubus, Linne - Gina tricot, Tröja - Ullared



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0