jag slappar framför datorn medans jasmine tränar, hmm..?

Känner mig som världens latmask just nu vilket inte är okej! har ångest nu bara för det.. :/ Jasmine ligger på golvet och gör situps och grejer, medans jag sitter och degar framför datorn med musik, haha. jag kom hit(till min pappa) för någon timme sen..? och typ direkt gick jag, jasmine och oscar till ica och handlade taco saker! Sen lagade vi det och har precis ätit det nu.. så ja nu kan ni fatta varför jag har ångest... skräpmat(eller skräpmat o skräpmat) och sen dega framför datorn eller tränaaaaaaa... vad ska man välja? DEGA FRAMFÖR DATORN! haha..
Ajja! idag har jag varit i skolan och där var ja ju typ helt lonely för greta, jacque, och alex var på fotbolls cup, och dom kom tvåa tror jag..? men dom kom ju till finalen iaf! så grattis till dom!!! och jossan var hemma och var sjuk så fick bli typ en hel dag med nigah :)
men det var kul idag iaf! senare kanske jag och jasmine drar ut, vem vet? :P
Ha en dunderbra fredag allihop så hörs vi kanske senare, med något inlägg?
/ friday



en bild från vintras på mig och jasmine haha

Kommentarer
Postat av: jossssan

hahahah friida ditt leende skrämmer mig där :(

2011-05-06 @ 20:00:06
URL: http://whogivesafuuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0