nu kör jag

Hej på er!
nu ska jag uppdatera.

idag var jag i skolan, oj ovanligt? nä men allvarligt jag var faktiskt det. ajja, det var la roligt, dagen spederades mest med jossan :D åh det finns en skit söt kille i min skola som jag tycker liknar justin bieber skit mycket, men så fort ja säger det till dom andra så får man ett sån här svar ba ''neeeeeeeej är du duuuuuuuuum?!?!?!'' ba oj shit förlåt att jag öppna käften HAHA.
haha aja, sen var jag hemma hos jossan och åt där och satt vi datorn och sen tog jag bussen hem och städade mitt rum lite grann :) och justde sen var jag ju nyss ute med hanna på en promenad, härligt!

Har ni gjort något skoj idag? :D

Bilder från idag




älskar min jossan!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Vad brun du är där frida! :O

Hihih sötnosar <3

2011-05-06 @ 15:54:45
URL: http://jasmiinegarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0