nyduschad och klar! ;)

hejhej!
nu är jag hemma efter origenteringen , eller jag har varit det i en timme nu typ.. vi fick iaf sluta typ direkt när vi vart klara med origenteringen så jag var hemma kvart i tolv, härligt..!

jag har precis duschat och innan det så var jag nere i tvättstugan och la i min tvätt i tvättmaskinerna.
så nu väntar ja på att gå ner dit igen och stoppa det i torktumlaren :P

Efter jag tvättat klart ska jag ut med jacqueline, vi ska in till stan och kolla lite.. kanske ja tillomed köper med mig något ? och jag ska också köpa morsdag present, ni har väl inte glömt att det är morsdag den 29..?
jag är lite tidig ute med att köpa morsdag-present men det är la lika bra det!

Hörs senare!

två bilder på mig och jacqe från idag :





mobbade ungar alltså ;)

bilder lånade från jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0