Nordens ark

är nu hemma efter att varit på klassresa i nordens ark - en stor djurpark.
det var ju skoj, inte att se på alla djuren men med folket man va där med, det roligaste var ändå bussresan dit o hem! haha typ alla i klassen såg mest fram imot att få sitta i 1-2 timmar i en buss än att gå runt o kolla på djur! :D har just nu svin ont i mina ben!  på bussresan hem kollade vi på ''tusen gånger starkare'' jag har ju sätt den typ 100 gånger men jag och massa andra i klassen som också sätt den har velat se den tillsammans med hela klassen för vi tycker den är så sjukt bra! MEN såklart hade jossan med sig den och då kollade vi på den i bussen och man hörde inte alls mycket och det satt folk och pratade o massa under filmen..(kan iofs varit jag lite då) och vi hade egentligen tänkt se den nästa tisdag med klassen på tema dagen och det hade varit bättre tycker jag för då hade man hört och så.. :/ åsna!

jag var även ute med jossan, kalle, greta o jacqe i typ en halv timme..? lite onödigt menmen, var skit trött så tog bussen hem och kom precis hem. nu ska jag bara ta det lungt och kanske sätta på en film eller bara lyssna på musik och hitta på något L U N G T.

aja, lägger upp lite bilder nu som jag tagit med min mobil(mer bilder, MYCKET mer bilder och videos kommer imorgon kanske ifall jossan kan skicka dom till mig! ;) )

PS. dom 6 första bilderna är tagna med min mobilkamera så därför är det inte några bra bilder!


<3




den typiska ''jacque minen'' ;)

klass 8a+b

alex o tobbe :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0