smart frida!

Håller på att göra ett album på facebook med bilder från idag, men det går väldigt segt tycker jag!
kom nyss hem ifån en underbart rolig dag med greta, jasmine, kalle och jacqueline!
först tog jag och jasmine bussen till åby och träffade greta där vi gick runt och tog massa bilder och snacka och så, sen skulle greta gå hem och äta så då gick vi till våran skola och satte oss och då kom kalle så var vi där en timme typ och satt och pratade. kalle hade med sig sin långboard så stod jag på den(jag stod helt stilla på den!!) så helt plötsligt åkte mina ben åt vänster sida medans min kropp flög åt höger sida så jag ramlade och skrapade upp min armbåge och mitt högra ben, smart frida! det hade knappt gått fem minuter förrens jag lika snabbt ställde mig på loangboarden igen och kalle höll i mig och drog mig frammåt samtidigt, så puttade han mig så jag åkte skitfort fram och.. gissa? jo, RAMLADE igen! hur? asså det hade inte ens gått fem minuter sedan jag ramlade första gången, så nu svider det på min armbåge..! men sånt är typiskt mig, eller inte att ramla direkt, men typ snubbla, halka gå in i saker osv.. :D har ni någonting som är typiskt er? :D iaf, sen gick vi till greta och jacqe(jacqueline) och sedan till donken för jacqe skulle äta.. haha tjockis - nä. :D så satt vi där ett tag och skrattade och snackade. sen gick vi hem eller jag och jasmine väntade på bussen som skulle komma om typ en kvart och vi var sviiiiiin kissinödiga(hur stavas det?) att vi höll på och döö! iaf jag, fyfan va hemskt det var.. haha :D sen kom vi äntligen hem och vi hade inte ätit på hela dagen, så det fick bli gårdagens rester: tacos! haha mumsigt, :P nu sitter vi vid varsin dator och ska snart(förhoppningsvis) köra anden i glaset...!
någon som kört det? Jag har gjort det många gånger med min mamma och min kusin osv.. och det har typ alltid funkat! det gäller bara att ha väldigt mycket tålamod och inte ge upp efter några minuter! jag tror på andar och sånt, och jag vet att det finns andar i min lägenhet för jag har hört steg i hallen när jag varit ensam hemma, jag har hört röster och andra saker! Tror ni på andar/spöken eller övernaturliga saker? kul att veta vad ni tycker/tror om sånt. och har det hänt något konstigt hemma hos er, eller hos någon annan ni känner, eller något som ni kanske hört? berätta gärna! :D

några bilder från idag:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0