Söndag 15 maj 2011

Hej igen!

tänkte berätta lite om min dag.
jag var i frölunda torg med greta och skulle köpa nya skor men jag hittade verkligen INGA fina!
så vi åkte till 421 istället och gick till skopunkten där hittade jag 3 par skit snygga skor till sommaren!
och det var ''ta 3 betala för 2'' så det blev 398kr! inte alls mycket :D

sedan åkte vi till åby och satte oss vid skolan och snackade och hade skoj i regnet.
sen tog jag bussen hem och skulle äta sen gick jag ut i med hanna på en promenad, haha låter som vi är typ 70 år gamla.. menmen , det är faktiskt bra träning! så ni som vill träna men inte orkar gå på gym eller så, gå ut och gå det är skitbra!!
iaf, sen gick vi hem till henne och satte oss och kolla på skor och frisyrer och massa som man kan ha som brudtärna på bröllop. Justdet! jag har väl inte berättat att min mamma och magnus ska gifta sig..? men det ska dom iaf! och jag och hanna ska vara brudtärnor.. men jag har hittat ett par skor iaf och vi har hittat klänning nu är det bara skor kvar till hanna och sen måste vi komma på någon fin frisyr och smink typ..? :D några bra tips, skulle behövas!

nu ska jag iaf lyssna på musik och kanske fixa mina naglar, skulle verkligen behövas! och snart börjar bigbrother. vem tror ni får lämna ikväll? jag tror madde eller kanske gurkan..? hoppas av hela mitt hjärta(ba halva) att gurkan får lämna! någon som håller med? :)




a den bjuder jag på! ser fan ut som en grottmänniska typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0