stå för det du säger.

igår var jag ute med massa vänner i åby. vi satt vid de s.k ''kojan'' och snackade och hade en liten ''diskussion'' med varandra, dels om att jag tycker att man borde stå för vad man tycker och inte bara hålla med alla andra bara för att dom tycker så.. VÅGA STÅ FÖR VAD DU TYCKER! blir så himla irriterad när man får reda på att folk går och snackar om andra bakom ryggen på dom och sedan umgås med dom..? sedan när man frågar dom varför så har dom inte ens någon bra anledning till varför dom gör så osv. ja menar hur svårt ska det vara att bara säga vad man tycker istället för att gå bakom ryggen o prata skit om någon annan o sen när man är med personen man snackar om så låtsas man som ingenting. ja försöker inte bli ovänn med dig(jag vet att du läser detta) men försöker bara få dig att förstå att man alltid ska stå för vad man tycker och inte hålla med andra när dom säger en sak och sen hålla med oss andra när vi säger en annan sak, det är bara fegt och pinsamt för än själv..! det är sånt som stör mig även ifall det inte handlar om mig så är det sjukt irriterande att veta/få höra! så snälla alla sluta snacka skit om dom ni umgås med och sen vara med dom för ni vinner ingenting på det - låg självkänska kallas det. så sluta upp med det nu för det är otroligt barnsligt. oavsätt vad du säger, hur du säger det, till vem du säger det och om VEM du säger det kommer det ALLTID komma fram på nått sätt - så sluta snacka och säg det face to face istället!

var bara tvungen att skriva av mig lite eller vad man ska kalla det..

ska strax ut till åby och träffa greta så får vi se vad vi hittar på. måste till skopunkten för att byta storlek till en mindre på två av mina nya skor ja köpte för när jag kom hem var dom för stora..! inte kul alls, haha men när jag var i affären såg jag dom, satte på mig dom och sa ''dom var fina dom tar jag'' så gick jag och betalade dom..? smart frida! hahah så gör aldrig mitt misstag, utan prova skorna ordentligt i affären. HAHA :D


 haha lägg märke till hårfärgen där uppe på mitt hår..! ser ut som det är typ orange/brunt..? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0