tisdag 24 maj

Hej bloggen,
kom nyss hem typ för en halvtimme sen.
slutade halv fyra idag på median(SA:n) nu sitter jag inne på mitt rum, ska snart dammsuga det är as stökigt känner jag..!

justde! jorden skulle ju gå under i lördags(21 maj) men gubben hade tydligen räknat fel, det är inte förrens om fem månader(21 oktober 2011) som jorden ska gå under, det ska bli en stor jordbävning som kommer spridas över hela världen. Tror ni på detta..? det gör inte jag iaf! jag tror att det är flera miljarder år kvar tills jorden går under, om den ens gör det.


Ajja! imorgon ska jag ha matteprov, vilket jag inte tror kommer gå så bra men får hoppas att jag får godkänt iaf!
Så jag tänkte sätta mig ner och plugga lite matte senare så kanske jag har blivit lite bättre iaf..! ;)



HAHA! här är då jacqe..hon tog min mobil idag på lektionen och tog kort på sig själv och hon visste inte att ljudet på mobilen var på så det lät jätte högt när hon tog kort så alla typ vände sig om, hahah! men visst är hon söt..? skrattar varje gång jag ser denna bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0