underbart väder!

Hej bloggen, kom precis hem från åby där jag vart ute med jossan. vi satt ute på näridrottsplatsen och pratade och låg på stentrappan och schtekte i solen, underbart väder både idag och igår! börjar det härliga vädret komma tillbaka nu..? Hoppas det! och att det nu stannar hela sommaren och i år hoppas jag VERKLIGEN att det är fint väder på skolavslutningen! kan knappt komma på någon skolavslutning som det varit fint väder på..!

ska iaf snart ut och träffa min mentor.. vet inte inte riktigt vad vi ska hitta på men hon skulle iaf komma hit där jag bor(alltså området) och så ska vi gå runt och så. får hoppas på att det blir kul! :P





/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0