13 november

Ligger i soffan i vardagsrummet just nu och bloggar o lyssnar på cascada!
om en timme ska jag dra till bussen och åka in till stan och träffa min mentor! vet inte vad vi ska göra, men antagligen ta en fika och snacka, har inte träffat henne på en månad typ..? i tisdags så skulle jag träffat henne men jag ställde in det pga jag skulle ju ha omprov i so så då kände jag att det var bättre att stanna hemma och plugga. Och det lönade sig ju faktiskt, för jag fick godkänt på det! awesome :D även fast det skulle vara bättre om jag fick godkänt från första början istället...-.- men ajaa! 

efter det ska jag inte göra något speciellt tror jag, bara chilla hemma med musik!
Just det! på onsdag ska jag med greta på förhandsvisning av Our idiot brother! kommer bli superkul! egentligen skulle jag dit med min mentor för det är för mentor sverige. men hon kunde inte så istället fick jag ta med mig greta! :) så nu taggar vi onsdag då!! ;) 

haha en sak jag inte fattar, vissa bloggerskor när dom skriver någonting så skriver dom tex ''igår var jag på bio..;) *blink*'' något sånt, ja fattar inte.. om dom först gör en blinkgubbe(;)) varför skriver dom *blink* efter dom ba gubben gör blinkningen åt dig, du behöver inte skriva det..? hahahaha aja var inte direkt något intressant men skit samma, va ba tvungen att skriva det! :P




gammal bild. saknar mitt långa hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0