4 timmars plugg!

Känner mig skojig stolt som pluggat med jossan och Greta i 4 timmar till no provet som är imorgon! Känner att jag kan allting, även fast man glömmer bort vissa saker men ska läsa på imorgon när jag sitter på bussen påväg till skolan och innan lektionen så kommer de nog gå bra! Vi färgade även jossans hår, jag började och sen " avslutade " Greta det, haha! Vi färgade det mörkare och det blev jättefint! :) Imorgon efter skolan ska jag och jossan gå på öppet hus på aranäsgymnasiet. Där jag ska börja, eller ja det beror ju på om jag kommer in eller inte haha!..:s Aja, ska sova nu så jag är pigg tills imorgon men först ska jag lyssna klart på eminem - almost famous. Är beroende av den låten, så sjukt jävla bra!! GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0