åh är helt slut!

Har varit en riktigt seg men ändå rolig dag idag.. 

Efter detta lovet så är har jag varit jättetrött hela dagen idag, 

först var jag i skolan men skippade första lektionen(den är riktigt onödig - bas engelska) sen hade vi musik o det var lång tråkigt, vi gick igenom gamla band/artister o deras bakgrund typ. sen vart det bild, rätt okej lektion som gick väldigt fort? sen bamba, sen hade vi rast i en timme typ, o sen no o matte o dom lektionerna var rätt så sega. efter det var jag med jocke och jossan en stund, sen drog jocke hem o jag och jossan satt i skolan o väntade på min mamma som skulle komma för jag hade utvecklingssamtal.. det gick rätt bra! :) sen gick jag hem till jossan, så pluggade vi lite so och gick igenom våran idrottslapp(vi ska ha egen lektion om någon vecka!) o sen kollade vi på ''My sisters ceeper.'' Den var jättebra, väldigt sorglig men bra! 


sen tog jag bussen hem o nu ska jag snabbt in i en dusch o sen nana, är skiiiiiiit trött verkligen!! imorgon slutar jag tio i fyra, whyyyy?! :( o sen ska jag träffa min mentor! 

Vi hörs! (:


Bilden är ifrån när jag klippte mig för några veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0