Almost famous.




Riktigt go dag idag! Börja med att jag var på ett möte med sommarskolan i en timme typ. efter det gick jag tillbaks till skolan med nigah och emelie och vi missade två lektioner(klassråd och so) skönt! sen hade vi engelska, bamba, svenska och sist idrott! älskar att ha idrott sista lektionen, fast skulle hellre vilja ha det som sista lektion på fredagar hade varit mycket skönare då! 

Ajaa! Efter skolan så tog jag bussen hem och har ätit min favoriträtt - masta med massa gott i! och sitter nu och lyssnar på låten som jag la upp längst upp i detta inlägget, så jääävla grym va! älskar beatet och refrängen och versen o allt! så grym är Eminem! ♥

Nu tänkte jag plugga engelska, ska skriva tio frågor om en text som vi läst och träna på glosor(som jag inte ens visste vi hade, :S) haha bra där! ;)


arkiv bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0