Blev ingen bio idag..

Skulle ju på bio idag men det blev inte så.. så istället var jag ute med jossan, daniella och emelie! vi satt i åby och gjorde inget speciellt. Men FAN va kallt det har blivit!? vintern är ju verkligen här nu förutom snön då! Förra året kom snön redan i oktober typ..? men den verkar vara sen iår! skönt det, för jag orkar inte med massa snö, bara jobbigt.. och speciellt när det är slask ute, usch!! 

Ajaa, nu ska jag kolla på karatefyllan som jag började titta på igår när jag kom hem! är redan på avsnitt 5.. den är skit bra! haha.. imon ska vi ha ett förhör på musiken, och jag har inte läst på än så måste göra det också.. det är 3 sidor vi ska läsa så det kommer nog fastna för förra måndagen hade vi muntligt förhör och då svarade jag rätt så mycket på det han frågade, ba för jag läste när jag satt på bussen till skolan och vi har musik som första lektion! hehe :)

pusss 


HHAHAHAH asså ja orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0