Dag 12: En bild på mig och 5 sanningar om mig själv



5(konstiga) sanningar om mig själv:

1. Jag HATAR spindlar.. börjar nästan gråta om jag ser någon som är precis vid mig haha :(

2. När jag ska dricka vatten ur kranen måste jag skölja ur glaset först(konstig sak som jag fått för mig hehe)

3. Jag hatar att läsa om mat( alltså tex.. Det bjuds på läsk och popcorn! eller idag blir det fisk och potatis i bamba..jätte konstig jag vet. konstig är mitt mellannamn!)

4. när jag kommer in i min svale måste jag tända lampan som är precis åt höger innan jag går upp(är rädd att någon ska stå under trappan till källaren eftersom att det är så mörkt när man kommer in i svalen)

5
. Ibland får jag upp en ''händelse'' i mitt huvud som tex att jag träffar någon på en buss osv.. och efter typ en timme eller precis efter så händer det.. inte precis som det jag sätt men liknande! Eller så kan jag prata om något o så händer det, så är det varje gång oftast.(Som en gång i somras.. jag och min kompis gick runt så snackade vi om att vi ville att NewKid skulle komma till Liseberg. Senare på kvällen smsar en annan vän som var på Liseberg och säger att han är där.. man kan ju tro att jag redan visste att han skulle dit och bara hittar på detta.. men det gör jag inte.. lite coolt men läskigt är det.. och det är oftast när jag är med Jossan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0