Dag 4: En bild från sommaren


haha gott.. denna bilden beskriver inte bara just denna dagen utan hur och vem sommarens spenderades med och vart. saknar sommaren 2011 sjukt mycket faktiskt.. får hoppas att sommaren 2012 blir ännu bättre! :D














Dag 1: En bild som påminner om gamla tider
Dag 2: En gammal bild
Dag 3: En bild på något jag vill ha
Dag 4: En bild från sommaren
Dag 5: En bild på någon i min familj
Dag 6: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge
Dag 7: En person jag saknar
Dag 8: Ett par snygga skor
Dag 9: En gullig bild
Dag 10: En bild från förra helgen
Dag 11: Jag och en klasskompis
Dag 12: En bild på mig och 5 sanningar om mig
Dag 13: En person som är snygg
Dag 14: En bild på en barndomsvän
Dag 15: En tid jag saknar
Dag 16: Någon/några jag alltid har kul med
Dag 17: En vinter bild
Dag 18: Bilder från din senaste resa
Dag 19: En bild på hurdant hår jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0