Deg på G

Min uppdatering suuuger ja vet, men ja tycker inte det är roligt att blogga utan bilder, o eftersom ja bara har min iPad just nu(min dator är hos min pappa) så har jag inga bilder att lägga upp o sen dom här dagarna ja varit hemma från Tyskland så har jag inte gjor ett piss, bara legat i min säng hela dagarna o kollat på oc, grym serie! Och så har ja käkat choklad. :) mina två närmsta vänner är inte hemma så ja är på depphumör eftersom ja vill träffa dom nu, ja menar ja har varit borta från dom i en vecka, det är INTE OK. :( men ja träffar iaf den ena av dom(jossan) på söndag ja imon då alltså, ja läängtar!!! Längtar dock inte tillbaks till skolan, för ja vill ha ledigt en vecka till! Men det är ju redan november nu så får hoppas att det går fort fram tills jullovet, men lovet börjar den 22 december?! Två dagar innan julafton :s konstigt! Aja, ska fortsätta dega nu. Hörs imorgon eller så.. Ska tjata på min pappa om att få tillbaks min dator också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0