epic fail


HAHAHAH greta målade den bilden under, så jävla skön!! 


Tänkte berätta lite om min dag:
Först var det skola som vanligt.. började halv tio med so prov i religionen om judendomen och enligt mig själv så var det det bästa provet jag gjort(nja förutom omprovet jag gjorde för några veckor sen!) men helt ärligt så känns det bra, eftersom jag svarade på dom flesta frågorna fast sen vet jag ju inte ifall svaren kanske stämmer på alla! haaha (a) men får hoppas på ett G iaf..! 
Efter skolan drog jag, jossan, greta och jacqueline till donken och åt och hade det mysigt! sen tog jag bussen hem och pratade med mamma och min bästa moster som var här! och sen fixade jag i ordning mitt skrivbord! nu tänkte jag hoppa in i en skön dusch, för jag känner mig så sjuuuuuuukt ofräsch!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0