Fredag!

förlåt för seg uppdatering , men ja har inte haft något att skriva om..

är hemma hos mig med jossan nu. har varit det sen vi slutade(14.10) vi har suttit vid datorn, gått och handlat, ätit mat och snackat! skulle egentligen träffat greta och haft ''filmkväll'' men det blev inte så! så snart ska vi åka till åby och så kanske vi träffar någon eller så..!

Idag höll jag ju i idrotten! det gick skit bra, var först jätte nervös men sen kom man lixom in i det så det var ju skönt.. fick bara posetiva kommentarer av dom i min klass när dom skulle säga synpunkterna! hehe är riktigt stolt att jag klarade det! Efter lektionen så skulle min lärare prata med mig och säga vilket betyg jag fick på lektionen(som han gör med alla) och jag fick VG! :D as glad!! 

funderar på att ha en till egen lektion..? får se om jag orkar det! hehe.. 

nu ska jossan platta mitt hår(äntligen) ska bli skit skönt eftersom mitt hår ser verkligen ut som kriget just nu.. har varit kaos i flera dagar.. asså ja tvättade det härromdagen men det står åt alla håll och är riktigt lockigt..inte OKEJ någonstans! :s


HAHAHA, jag på idrotten för några månader sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0