Godnatt <3

ville bara säga en godnatt och skriva lite snabbt om dagen.. 

Efter skolan drog jag och greta in till bergarkungen och där satt vi en timme tills vi blev insläppta och så kollade vi på filmen Our idiot brother. berättar mer om den imorgon för nu hinner jag inte.. sen efter filmen så drog vi och käkade pizza med dala och jocke! riktigt kul :)

sen drog vi runt lite o sen tog jag bussen hem.. och ja fick mig en chock när jag kom hem och gick in i mitt rum och såg att min systers säng var borta!!!!! så jävla glad, nu slipper jag dela rum med henne! mohahah :D

HÖRS IMORGON .. nu ska ja förklara ord i so! :P


gammal bild men har inga nya .. typ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0