Greta

Hejhej, Greta här som ni kanske känner till haha. Jag Frida och jossan har varit i stan och köpt julklappar. Sedan gick vi hem till Frida för vi skulle ''plugga'' men istället drog vi och köpte pizza och nu sitter vi här och lyssnar på underbar music. Kan säga att vi säger alltid att vi ska plugga men det gör vi alltid haha en ända gång hände det att vi faktiskt pluggade haha!

Om Frida från en kompis syn; Frida är en jätte go kompis med stor humor och är förstående hon är en jätte fin person. Jag och Frida är ganska lika på sättet ( och då på utseende också enligt en massa, inklusive MIN MAMMA haha! ) ibland kan vi tjafsa riktigt hårt och då blir vi riktigt sura på oss men vi båda vet att det inte går att vara osams för antingen börjar vi helt plötsligt bara prata med varann men ibland så händer det något roligt som vi bara måste säga till varann och dom stunderna älskar jag!

Det var allt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0