Idol

sitter i mitt rum och kollar på idol nu, roligt? nä för jag vill ut igen och träffa jossan men hon kan inte komma ut mer den falska jäveln! :(

Innan var jag ute med jossan, vi satt och tjöta i någon timme eller så tills jocke kom och var med oss, så gjorde vi inget speciellt, träffade folk och sen tillsist träffade vi greta och jacque som vi var med tills jag tog bussen hem! ska spela wordfeud nu också, så resten av fredagskvällen kanske inte blir så tråkig ändå? fast jo. aja imorgon kanske jag träffar jossan en stund eller någon annan fårse, bara det inte blir som förra helgen(då jag satt inne från torsdag kväll tills söndagen) så jäääääävla tråkigt, har nog aldrig haft så tråkigt förr! :o 

blev mycket text så får sluta nu. ha en bra fredagskväll allihopa! 



gammal webbcam bild, även min profilbild på facebook. byter profilbild säkert 3-4 gånger i månaden, varför? jo för jag själv blir lätt trött på att se samma bild hela tiden! hahaha? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0