Jävla storm!

åh herre vilken storm det är ute! blåser ju som man knappt kommer fram :o
haha och kallt är det också, nej usch!! :(

Min helg har varit awesome!

I fredags var jag ute med jossan, jocke, tobbe, greta och jacque och vi satt vid ett ställe o hade det as kul o mysigt! sen drog alla hem förutom jag, jossan och greta då vi var ute i regnet och snackade och hade det skoj, sen drog greta hem och jag och jossan hem till henne för jag skulle sova där. På lördagen så skulle vi egentligen på öppet hus på ljud och bild skolan, men vi var för trötta för att gå upp så vi fortsatte sova istället - mycket bättre val haha! sen träffade vi greta och tog tåget in till stan där dom skulle handla lite julklappar och sedan drog vi hem till mig och käka pizza och hade det skoj, sen åkte vi till åby o var med jasmine en liten stund sen gick jossan hem till sig och jag och greta gick hem till henne och jag sov hos henne inatt med! haha skönt att vara tillbaka till min gosiga säng! Imorgon ska vi ha förhör i musiken(har inte pluggat än, men vi har gått igenom allting så kan allting typ, räcker att ja läser på typ en gång imon eller så ;) ) och efter skolan ska jag med jossan till frölunda o handla julklappar, eller hon ska det ifall jag inte hinner få pengar av min pappa! och sen ska jag sova hos honom tills imon eller på onsdag, får se hur länge det blir :)


Långt inlägg, men aja.. och tyvärr så kan jag inte lägga upp några nya bilder, för att det går inte att lägga över bilder till datorn från min mobil av någon konstigt anledning..? sjukt irriterande! -.- men ja har några bilder på mig och greta från igår! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0