just nu, vill jag leva.

Hejhopp..
vart ute med jossan(saknat henne FÖR mycket!) o efter en stund så kom jocke! ja, ja har la saknat han med HAHA! men kanske inte lika mycket som jossan, eftersom vi umgås VARJE dag.. det går inte att vara utan varandra.. och vi är så lika också! seriöst, allting vi tycker, nja nästan allt iaf tycker vi lika, vi har typ samma familj(beteéndet, humorn, osv..) och vi gillar samma saker, älskar att ha en vän som man är så lik säg själv, det är skit kul! :D

vi var somsagt ute och hängde runt på olika ställen, sedan åkte vi till min förort, HAHA och så satt vi där och snackade o hade det skoj as usual! :) sen drog jag hem vid halv tio och nu tänkte jag ladda ner lite låtar till min mobil o sen sova! imorgon är det skola.. saknar inte det alls om jag ska vara ärlig.. vill ha lov en vecka till! men det är bara eller bara o bara, det är 8 veckor kvar.. och änsålänge har veckorna gått skit fort, så får hoppas att dom här 8 veckorna gör det också, längtar! ;)

Hörs imorgon! (:





jag innan jag drog ut idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0