nu blir det att pluggapluggaplugga!!!

Skulle egentligen träffat min mentor idag klockan sex. men sa till henne att jag stannar hemma istället och pluggar inför mitt omprov på omprov i so.. vill ju inte ha ig lixom! det ska vara muntligt prov imorgon istället för skriftligt, så vart det tänkt iaf, o det hoppas jag för då kommer det gå sååå mycket bättre! det är ca 10-15 sidor i boken som jag ska lyssna.. inte alls kul för jag HATAR so.. det jag ska läsa nu handlar om samhällsekonomin! fun huh..? ;) eller inte! ajaa, ska se till att läsa mycket nu så ja fattar något blir la i någon timme eller så, haha ååå fml vill verkligen inte!! så tråååkiigt så ni fattar inte!! :(

Uppdaterar mer sen med bild 3 från dom här ''dag 1, dag 2'' osv... :)



såsöt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0