Our idiot brother

Tänkte skriva lite om filmen jag såg igår.. 
Den hette Our idiot brother och handlar om en kille som åker i fängelse för att ha sålt knark till en polis(därav titeln..bla.) så efter åtta månader åker han till hans flickvän som han får reda på har skaffat ny kille så han har ingenstans att bo. Så han flyttar runt till sina tre systrar som han har. och hos varje syster som han bor hos skapar han massa problem och så får han flytta vidare till syster efter syster.. Så ja det handlar alltså om hans icke perfekta liv och det är en komedi. Filmen var okej, rolig ibland men inte någon film jag MÅSTE se igen om ni fattar vad jag menar..? men den var okej, så ja, jag rekomenderar inte den om ni vill se en jätterolig film kanske, men ni kan ju se den ändå och så kan ju ni avgöra om den är bra eller inte.. tur att det var en grej från mentor sverige då så jag inte slösade 100 kr på den, hehe! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0