prov på onsdag..

Hej på er!

har varit på ungdomsmässan med klassen idag och det sög.. inte alls kul att sitta i typ en timme o snacka haha! -.-
efter det vid två så drog jag och jossan o handlade lite julklappar, eller jag gjorde. vi ska åka i december när båda får sitt barnbidrag och handla det sista till familjen! det är alltså den 20 december.. måste vänta jättelänge och det är lixom 4 dagar innan julafton! så får skynda oss, haha! :D

Kom iaf hem för en liten stund sen.. var ute i det kalla vädret med jossan och nu så tänkte jag läsa lite so! ska kunna betydelser för 51 fattar ni..51 fucking ord!!! helt sjukt + att vi ska läsa typ 5-10 sidor i boken också, roligt huh? VERKLIGEN INTE. alltså får jag inte godkänt på detta provet nu så dör jag, så kan ju börja med att göra en liten avskedstext.. Jag älskar min familj och alla mina vänner mest på denna jorden! ni är allt för mig.. nä skämt åsido! Men ja, ska plugga mycket nu så det fastnar, ha det gött! :)


Bild tagen i lördags, en sjukt hemsk situation bakom bilden men det behöver vi inte ta upp här! hahah :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0