svar på en fråga

Fick en fråga om http://olohfsson.blogg.se/2011/october/packat-och-klart.html#comment:
"har du packat för hela året eller lite mkt du har där"

Svar: vet inte om du är sarkastisk eller inte.. men jag tar det som att du är seriös! 

Enligt mig så vart det där faktiskt mycket eftersom att jag knappt använde hälften av det jag packat ner, men om jag ska iväg någonstans och sova borta i flera dagar så har jag väldigt svårt att veta vad jag ska packa ner. så jag brukar mest slänga ner halva min garderob typ för jag tänker alltid ''denna kanske jag kommer använda, den var fin!'' men så brukar jag bara låta det vara i min väska, så ja det var rätt mycket onödigt som jag packade ner men sån är jag, hellre packa ner för mycket än för lite! och sen så var det platttång, sminkborttagningsmedel, dusch saker, bikinis, handduk o sånna småsaker..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0