YES!

å vad glad jag är idag :D

provet gick jättebra!! svarade på allting, fast nu ska jag iofs inte ha för höga förväntningar och ta för givet att det verkligen gick bra för min lärare har inte rättat provet än.. men jag kan ju fortfarande vara glad ändå för att jag tyckte det kändes bra! så får hoppas att det gjorde det också! :)


Har nyss åtit iaf, flygande jacob så gott, det var flera år sen sist jag åt det! nu ligger jag i sängen och kollar på ema galan på mtv.se.. missade ju den i söndags! :(


än sålänge har katy perry, lady gaga, queens, justin bieber( och typ någon mer kanske kommer inte ihåg) vunnit pris.. och nu väntar jag bara på att eminem får sitt pris för bästa hipop(ja, mina kära vänner har ju berättat det! :D) och yes, nu säger dom vem som vinner priset för bästa hiphop!! :D men bajs att han inte kunde vara där då :( så vart det ju förra året också! :( aja.. man fick ju iaf se honom så det är ju ett + ;)

haha, aja.. vi hörs! ska plugga so sen också, HAHA will it ever end..? -.- nä men vi har börjat med religion nu(-.-) och så ska vi läsa typ 3 sidor(tack o lov för att det är så lite) tills imorgon. sen efter det så är ja friiii resten av kvällen! ha d ! :D





HAHA min humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0