17 september - sämst uppdatering, yes!

jag har inte bloggat på heeeeeeela dagen lång idag men det är för jag har haft fullt upp hela dagen idag! 
igår var jag med greta och jossan hemma hos jossan och kollade på film, as kul och mysigt! sen sov jag över där..och imorse åkte jag hem och letade efter mitt pass eftersom jag inte har något legetimation än.. så var jag tvungen att ha med mig det när jag mamma och jossan lite senare åkte in till stan för jag skulle pierca mig i naveln! det blev en vit pärla, jättefin! :D gjorde inte ont, men det kändes... efter det var vi och kollade i lite affärer och då kändes det som att jag skulle svimma, mådde skit illa. antagligen beroende för jag tagit piercingen. jag fick iaf med mig en mörkblå pippi-tröja och en röd jättesöt topp! visar bild på det imorgon, just nu är jag för trött för att ta kort på det. sen åkte jag iaf hem och åt och sen stack jag till åby och träffade jossan och greta och sen åkte vi hem till mig och kollade på film och så åkte dom hem för en stund sen! nu  tänkte jag äta lite choklad och kolla på tre kronor. hörs imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0