åkte hem istället..

mådde lite dåligt när jag kommit fram till björkö. var skit trött och seg, somnade inte förrens halv 4 imorse.. så det var ju inte så konstigt. så jag bestämde mig för att åka hem istället! men först så åkte jag till åby och träffade greta och jacque. vi satt och snackade och sånt, sen drog vi och handlade godis(idag igen..) och sen åkte vi hem till mig, så nu ska vi sätta på en film och ha en filmkväll till! gött är det, riktig slapp helg men det är ju gött att vila upp sig inför två veckors prao på willys med greta! start klockan 8 på morgonen till 3 på eftermiddagen, inte okej men får fjäska mycket nu så man kanske kan få ett jobb där på typ helger, lov o så? hade varit skit nice! 
jaja, nu ska jag vara social med tjejerna så vi hörs imorgon! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0