Bästa födelsedagen någonsin! <3

Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu..har sån fet lust att bara ställa mig upp och gå loss! detta har varit den bästa födelsedagen! och nu vill ni säkert veta vad jag fick i födelsedagspresent..? 

Presentkort på bio - 200 kr
Presentkort till piercing i naveln
Pengar - 2300 kr (värst vad allt ska börja på P..)
Rosa Onepiece
och sist men inte minst: EN BÄRBAR DATOR, min första bärbara dator som jag haft! och det bästa av allt är att det var den datorn jag ville ha också!! ni vet den jag länkade på bloggen till..? :)
är så sjukt glad va!! sitter vid den just nu faktiskt..! ;)

kommer lägga upp bilder på onepiecen när jag tagit kort på den, haha nähä? :D

Just nu sitter jag iaf hemma hos min pappa.. efter skolan åkte jag hem och städade mitt rum, så duktig jag är va! på min födelsedag o allt, hahaha :D sen öppnade jag presenter från mamma och magnus med dom, o sen kom gästerna vid sex tiden o vi åt tårta och så..! sen kom min pappa och hämtade mig och sen dess har jag bara suttit vid min dator och fixat lite o så.. 




Kommentarer
Postat av: julia ♥

sv: visst är den, gina är den ifrån :D

2011-09-01 @ 23:04:21
URL: http://nattstad.se/juliaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0