Bildbevis

Jag och min kära vän har skakat hand på att vi inte ska äta onyttigt på vardagarna!
vi får inte äta tex, donken, pizza, dricka läsk, äta godis/chips och allt annat onyttigt som är gott! 
vi får bara äta dessa sakerna på fredagar och lördagar! det kom vi på efter vi åt på donken igår.. HAHA!
och för att göra det lättare att komma ihåg att vi verkligen har lovat att inte bryta detta, så tog jag kort på när vi skakade hand på att inte göra detta! hahaha
men för några minuter sen taggade greta mig i ett inlägg på facebook där det stod :




ser ni vad det står..? det står '' Frida Olofsson sorry men donken är mitt liv.. men det andra håller jag i swear!
o då svarade jag tillbaks '' nä greta, du skakade hand, du SKAKADE HAND. jag har bildbevis! 






bjussar på en till bild greta tog på mig igår när vi satt på bussen, chauffören typ tvärbromsade och ja flög ner från sätet typ HAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0