Dag 17 - Detta hade jag på mig idag

har ingen bild på det jag hade på mig idag tyvärr, och orkar inte ta en bild på det nu hehe.. men jag hade på mig en brun lång kofta, ett vitt linne, svarta leggins och svarta uggs! 





1. 10 fakta om mig
2. Min favoritfilm
3. En "känd" person jag ser upp till
4. Framtidsplaner
5. Mitt favoritplagg
6. Mitt första djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar jag följer
9. I min väska
10. Kärlek (förhållande?)
11. Min klass
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min famlij
20. Min favoritglass
21. En bild på mej som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Det inlägget i bloggen du gillar mest
24. Om jag vann en miljon
25. Hur jag ser på livet

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är inte bra :(

2011-09-13 @ 17:08:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0