Dag 7 - Tanken bakom mitt bloggnamn

ja det är ju inte så svårt att lista ut, jag heter olofsson i efternamn men så kunde jag inte heta ''olofsson'' för det var upptaget, så då la jag till ett h i namnet! tada! haha, men först ville jag döpa min blogg till frida, det gick inte sen fridas, gick inte heller, sen fridaolofsson men det gick inte heller! så därför blev det ''olohfsson'' men om det hade gått så hade jag döpt min blogg till ''fridas'' :D




1. 10 fakta om mig
2. Min favoritfilm
3. En "känd" person jag ser upp till
4. Framtidsplaner
5. Mitt favoritplagg
6. Mitt första djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar jag följer
9. I min väska
10. Kärlek (förhållande?)
11. Min klass
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min famlij
20. Min favoritglass
21. En bild på mej som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Det inlägget i bloggen du gillar mest
24. Om jag vann en miljon
25. Hur jag ser på livet

Kommentarer
Postat av: Sonja

Skit fin blogg sötnos !

Och du är väldigt söt också!

Puss Sonja

2011-09-03 @ 18:16:33
URL: http://soniijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0