Dag 9, 11, 13, 14 & 15



Jag har heeeelt glömt bort dom här ''dagarna'' så skriver ikapp alla som jag missat nu! fast jag kanske hoppar över någon, och isf är det för att jag inte vet vad jag ska skriva eller så..


Dag 9 - I min väska

i min väska har jag, almenacka, headset, parfym, iPad, tuggumi(ibland) och penna&sudd.
_____________________________________________________________________________________
Dag 11 - Min klass

min klass betyder typ allt för mig.. det är egentligen den enda anledning till att jag orkar med skolan.. dom får mig alltid på bra humör, hur jag än mår. allt dom säger och allt dom gör, varje dag skrattar man åtminstone typ.. 100 gånger åt något helt konstigt men som ändå är så jävla roligt! jag har hållt ihop med typ halva klassen sen 5an, sen i 7an kom blandades klasserna med våran pararellklass från 4-6an.. fast jag började i denna skolan i årskurs 5. och jag har älskat nästan varenda dag tillsammans med min klass från mellanstadiet och nu i högstadiet.. och jag hatar tanken av att behöva lämna denna klassen efter 9an.. det kommer bli skitjobbigt! men nån gång måste man gå vidare.. right?


8an

9an




__________________________________________________________________________________________
Dag 11 - Planer för sommaren
min familj och jag ska åka till Kreta nästa sommar och schteka! det är den ''stora planen'' för nästa sommar. vi kommer vara iväg i 2 sköna veckor tror jag! innan jag åker och efter jag åker kommer jag nog bara chilla med mina vänner och göra det som vi brukar - hänga runt! :)
______________________________________________________________________________________________
Dag 13 - Det här får mig att gråta

tanken av att bli lämnad ensam.. och ångesten över att lämna min klass efter 9an och byta till en hel ny skola.. utan min klass. att aldrig mer få träffa dom varje dag, fixa sig, ta bussen till skolan och inte får träffa min klass som jag har nu. den tanken och ångesten är hemsk! men jag har ändå börjat släppa det lite nu, för istället för att se negativt på att börja gymnasiet har jag börjat se det posetiva med det, att jag ska börja i en ny skola, med nya lärare och ny klass med nya vänner - eller jag hoppas att jag hamnar i en bra klass där jag får nya vänner.. men det är väl alltid så..? eller? dom från min klass som betyder mest, som jag umgås med på fritiden dom vet jag nästan ändå att vi fortfarande kommer hålla kontakten och träffas.. kanske bara inte lika ofta som.. varje dag? men tappa kontakten tror jag absolut inte vi kommer att göra faktikst. 
_____________________________________________________________________________________________
Dag 14 - Musik
ja, vad kan man säga om musik? musik är livet! så enkelt var det. 
jag älskar all sorts musik, okej kanske inte dansbandsmusik, opera och värsta hårdrocken.. men R&B, pop, rock(vissa låtar - absolut inga såna rocklåtar som typ skriker), ballader och jaaa allt möjligt egentligen..
_____________________________________________________________________________________________
Dag 15 - Den här veckan

Den här veckan har det inte hänt så jättemycket faktiskt

månadag - kommer inte ihåg vad jag gjorde faktiskt..
tisdag - skolan, sen hem och satt vid datorn sen åkte jag och mamma till ett möte för sommarskolan om att få våran iPad.
onsdag - skolan, sen var jag med jossan, angelica och niklas och så gjorde vi inget speciellt..
torsdag - skolan, efter skolan följde greta med mig hem och vi åt gott och kollade på hem till midgård, sen gick jag på bio med min mentor.
fredag  - skolan, sen kom jag hem, städade mitt rum sen kom jocke, jossan och alexandra och vi hade filmkväll! as mysigt! 
lördag - satt hemma vid datorn, gick och köpte godis med greta, hon drog hem jag drog hem, gick ut o träffade jocke och tobbe, sen gick jag hem o sen gick jag ut med jossan och så träffade vi nathalie o var med henne, sen kom daniella och sen drog alla hem.. 
söndag - dagen har knappt börjat än, men tror jag ska träffa greta idag iaf! 
___________________________________________________________________________________





1. 10 fakta om mig
2. Min favoritfilm
3. En "känd" person jag ser upp till
4. Framtidsplaner
5. Mitt favoritplagg
6. Mitt första djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar jag följer
9. I min väska
10. Kärlek (förhållande?)
11. Min klass
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min famlij
20. Min favoritglass
21. En bild på mej som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Det inlägget i bloggen du gillar mest
24. Om jag vann en miljon
25. Hur jag ser på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0