getting ready for work

Hur hemskt det än är att behöva gå upp klockan 6 varje morgon så är det värt det när man är på willys och jobbar..det är allt annat än tråkigt! skit go personal, så sköna, dom är as roliga!! haha. och så finns det alltid något att göra så man slipper stå som ett frågetecken och undra vad man ska göra.. och så är man ju med bästa greta så det kan bara inte bli tråkigt, för vi har sån skön humor! haha skrattar åt nästan allting och det är så jävla kul där så det kunde inte blivit bättre och sen älskar jag willys skjortan också! hahah, den är så skön va! :D

a just nu sitteer jag och kollar på tre kronor och ska strax dra till bussen.
hörs kanske senare, för när jag kommer hem ska jag städa mitt rum sen ut och träffa min mentor!



love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0